לולים ומשחטות

פתרונות ריח ללולים ומשחטות

לולים ומשחטות עלולים להוות מקור למפגעי ריח עקב הפעילות הנעשית במקום. חברת נס הרים מציגה לפניכם פתרונות מהפכניים לחללים גדולים, המשתמשים בטכנולוגיה של ספיגת ריחות ביעילות לפני הפצת הריח הנעים ובכך מבטיחים פתרון מושלם לבעיה.

המוצרים שלנו- לפתרון שלכם

מערכת ריסוס חשמלית

ללולים ומשחטות

מערכת חשמלית הניתנת לכיוונון אוטומטי ועובדת באמצעות דיזות ערפיליות המפזרות חומר נוזלי מולקולרי על משטחים נבחרים בלולים ובמשחטות. המערכת מסייעת בספיגת הריחות העזים הקיימים במקום ומפזרת ריח נעים המגיע במקום.החומר המפוזר הנו חומר שאינו מסוכן, עומד בתקני איכות הסביבה ואפקטיבי לזמן ממושך. את המערכת מומלץ להתקין בסמוך למפגעי ריח קשים או בכניסה לפתח החלל.

מערכת חשמלית לנטרול ריחות

מערכת המיועדת למניעת ריחות קשים הבאים מחדרי אשפה, מחדר דחסן ושוט אשפה. המערכת מאפשרת פיזור של חומר מולקולרי נוזלי באופן אוטומטי על משטחים נבחרים ובכך סופגת את הריחות הקשים ומפזרת ריח נעים לפותחים את פיר האשפה בקומות, או את חדרי האשפה עצמם. המערכת עובדת על פי תזמון מראש.

תרסיס מנטרל ריחות קשים

חומר נוזלי בעל כושר ספיגת ריחות קשים והפצה של ריח נעים במגוון ריחות באמצעות פריסת קו של דיזות ערפיליות ששואב מתוך חבית את החומר, מתאים למקומות שפולטים ריחות קשים, כגון: מט"ש (מכון טיהור שופכין) , מפעלים שמייצרים חומרי פסלטיק/מתכות, מחסני תערובות של עופות , מטמנות זבל לולים ועוד. מתגבר תוך 30 שניות על ריחות קשים.

גרגירים ונוזל-

נטרול ריח רע

רגירי ריח , יבוא מארה"ב , המתגברים  תוך 30 שניות על ריחות קשים כגון: מרפתות, לולים, מרתפים, פחי אשפה,  דחסנים, גזים, ביוב, פגרים, ריקבון וזבל .לאחר הפיזור הגרגירים, הריחות הקשים נעלמים. חסכוני וקל לשימוש. • עומד בדרישות והחוקים לפי התקן. • אפשר להשתמש בגרגירים בביטחון מלא  • הגרגירים הם חומרים מתכלים – ידידותיים לסביבה. • הגרגירים לא נהיים חלודה ולא כוללים חומצות. • מחזיק מעמד ואפקטיבי לזמן ארוך

רייחנית אירוסול

מיכל לריסוס המתאים לכל סוגי המכשירים הקיימים בשוק ומבוסס על בשמים. המכשיר מיועד לחדרים, משרדים, שירותים וחללים קטנים עד בינוניים הדורשים תחזוק תמידי של ניקיון ובעיות של ריחות לא נעימים כגון: שירותים, מטבחון במשרדים, חדרים עם ריחות רעים ועוד.. בעזרת התקנת התרסיס במכשיר, תוכלו ליצור אווירה תמידית של ניחוח רענן הידוע בהשפעתו החיובית על מצב הרוח, האווירה ונוחות השהייה בחלל מצד השוהים בו.