המוצרים שלנו

חברת נס הרים מתמחה בפתרונות לאתגרים מורכבים בתחום ניטרול ריחות רעים לבית,
למשרדים, למרחבים בתחום האירוח והמלונאות וכן לתעשייה ולחקלאות ולחיות מחמד.

לחברה פורמולציות ייחודיות של חומרים פעילים היוצרים אינטראקציה עם גורמי הריח
הנדיפים ומעכבים ומונעים את המשך השפעתם על הסביבה.

פורמולציות אלו הינן פרי פיתוח מעבדתי רב שנים וכן ניסיון מעשי בפתרון בעיות מגוונות
בתחום הריחות הרעים בסביבה סגורה ושטחים חיצוניים לשביעות רצון הלקוחות הן
הפרטיים והן העסקיים בתחומי המיסחר, האירוח, התעשייה, החקלאות והבריאות.

המוצרים הוכחו כמהירי תגובה בניטרול מפגעי הריח וביעילות מתמשכת של מספר ימים.
המוצרים מכילים מרכיבים בעלי כושר ספיחה גבוה ליצירת תהליך של אנקפסולציה לכיתור
המרכיבים מחוללי מפגעי הריח.

המוצרים הינם ידידותיים לסביבה ועומדים בדרישות המחמירות ובתקנים של האגודה
הבינלאומית לחומרי ריח The International Fragrance Association (IFRA) .

המוצרים הותאמו לסביבות העבודה השונות ולמפגעים השונים ומסופקים כנוזלים, תרסיסים
וגרגירים בעלי שטח פנים גבוה.

למומחי החברה ניסיון וידע להתאמת הפתרונות לכל סביבה ומפגע לשביעות רצון לקוחותינו
הרבים.

בקבוק חצי ליטר עבור מכשיר Aroma Diffuser לשירותים WC

חומר מולקולרי סופג ריחות קשים, במגוון ריחות.

מספיק ל- 3 חודשים

תרסיס מנטרל ריחות קשים במגוון ניחוחות ביתיים

(240 מ"ל)

חומר נוזלי פעיל הניתן לריסוס על קרמיקה, עץ לא מעובד, פלסטיק או בדים ועובד באמצעות ספיגת הריח הקשה ומעלים אותו לצד הפצת ריח נעים, למטבח מריחות של טיגונים, לשירותים, חדר מחסן, פח אשפה ארון חשמל, מזגנים, חיות מחמד וכל מקום שמפיץ ריחות רעים ועוד. מחומר מתכלה, ידידותי לסביבה.

התרסיס מתגבר במהירות על ריח קשה מכל סוג ומחזיק לאורך כל היום, תוך שמירה על ריח נעים.

תרסיס מנטרל ריחות קשים

(400 מ"ל)

חומר נוזלי עם חומר מולקולרי הניתן לריסוס על משטחים או בדים ועובד באמצעות ספיגת הריח הקשה לצד הפצת ריח נעים. התרסיסים שלנו ניתנים לשימוש עצמי עבור דירות, בנינים וכדומה, או עבור מקומות המייצרים ריחות קשים בקנה מידה רחב כמו מפעלים. התרסיס מתגבר במהירות על ריח קשה מכל סוג ומחזיק לאורך כל היום, תוך שמירה על ריח נעים.

גרגרי ריח

(250 גרם/ 1 ק"ג)

גרגירים המיובאים מארה"ב ומהווים פתרון נוח, חסכוני וקל לשימוש לנטרול ריחות רעים והפצת ריח נעים. הגרגירים עשויים מחומר מתכלה, ידידותי לסביבה ולא מכילים חומצות. הגרגירים ניתנים לשימוש בכמויות קטנות או גדולות ומתאימים הן לבתים פרטיים, משרדים וכדומה, והן לשימוש בחקלאות ובתעשייה כגון ברפתות, חדרי דחסנים, מתגברים בקלות על ריחות של פגרים ועוד.  

ריחניות איירוסול

מיכל לריסוס המתאים לכל סוגי המכשירים הקיימים בשוק ומבוסס על בשמים. המכשיר מיועד לחדרים, משרדים, שירותים וחללים קטנים עד בינוניים הדורשים תחזוק תמידי של ניקיון. בעזרת התקנת התרסיס במכשיר, תוכלו ליצור אווירה תמידית של ניחוח רענן הידוע בהשפעתו החיובית על מצב הרוח, האווירה ונוחות השהייה בחלל מצד השוהים בו.

מגה-פרש

מיועד להתקנה בסמוך לחדרי פיר או שוטי אשפה כדי לספוג את הריחות הקשים, למנוע מהם להתפשט או להגיע לקומות העליונות בבניין. המוצר ניתן לתלייה בקלות בסמוך למשטח העומד בחדר אשפה או לפתח הפיר. החומר הנמצא בתוך המוצר מתכלה וידידותי לסביבה, אינו מכיל חומצות. המוצר אפקטיבי במיוחד ויעיל ל-60 יום.

ארומה דיפוזר

מכשיר המיועד לפיזור ריח בשיטת "ענני ריח" החדשנית בחללים גדולים, בין 1000-100 מ"ר, כאשר לכל גודל חלל מותאם מכשיר מסוג שונה. הריחות המופצים על ידי המכשיר ניתנים לבחירה אישית ולהתאמה לאופי החלל עצמו. המכשיר מומלץ במיוחד עבור חדרי ישיבות, אולמות כנסים, לובי בניינים ושאר חדרים גדולים מהרגיל.

נוזל 5 ליטר מנטרל ריחות קשים למרסס ידני

חומר פעיל מנטרל ריחות קשים באמצעות מרסס יד , 5 ליטר.
מתאים לריסוס מסביב לבתים שקרובים לרפתות/לולים או לצימרים לרסס בתוך הצימר או מחוצה לו.

רייחנית אורגנית

ריחנית הניתנת לתלייה בארונות בגדים או מצעים, מעליות, מכוניות ומדפי אחסן. הריחניות שלנו מורכבות מחומר אורגני ומתכלה, ידידותי לסביבה ואפקטיבי שמסייע להן להתגבר בקלות על ריחות העולים מבגדים, מצעים או ריפוד שהושארו במקום אחד לזמן ממושך ואפקטיביות ל-90 ימים ויותר.

חגורת ריח

חגורת ריח המיועדת לתלייה על עמודים במקומות כגון חדרי שירותים, חדרי אמבטיה, ארונות מתחת לכיורים ועוד. החגורה מיועדת להתגברות על ריחות קשים על ידי ספיגת הריחות ופיזור ריח טוב במקומם. החגורה יוצרה במיוחד כדי שתתאים למקומות לחים או רטובים והנה חסינה למים. בנוסף, החגורה בעלת נעילה עצמאית וסגירה בטוחה.

מערכת חשמלית לנטרול ריחות

מערכת המיועדת למניעת ריחות קשים הבאים מחדרי אשפה, מחדר דחסן ושוט אשפה. המערכת מאפשרת פיזור של חומר מולקולרי נוזלי באופן אוטומטי על משטחים נבחרים ובכך סופגת את הריחות הקשים ומפזרת ריח נעים לפותחים את פיר האשפה בקומות, או את חדרי האשפה עצמם. המערכת עובדת על פי תזמון מראש.

מערכת ריסוס חשמלית ללולים ומשחטות

מערכת חשמלית הניתנת לכיוונון אוטומטי ועובדת באמצעות דיזות ערפיליות המפזרות חומר נוזלי מולקולרי על משטחים נבחרים בלולים ובמשחטות. המערכת מסייעת בספיגת הריחות העזים הקיימים במקום ומפזרת ריח נעים המגיע במקום.החומר המפוזר הנו חומר שאינו מסוכן, עומד בתקני איכות הסביבה ואפקטיבי לזמן ממושך. את המערכת מומלץ להתקין בסמוך למפגעי ריח קשים או בכניסה לפתח החלל.