חיות מחמד

פתרונות ריח לחיות מחמד

פתרונות ריח לבית שאוהבים

חיות המחמד האהובות שלנו מהוות מקור לשמחה ללא ספק, אולם גם מסוגלות לייצר בעיות לא קטנות בכל הקשור לריח לא נעים בבית. הכירו את המוצרים שלנו, הסופגים ביעילות ריחות רעים, מפזרים ניחוחות נעימים ותורמים לאווירה הנקייה בבית.

בבית ניתן לרסס במטבח מריחות של טיגונים, לשירותים, חדר מחסן, פח אשפה ארון חשמל.

המוצרים שלנו- לפתרון שלכם

גרגירים ונוזל-

נטרול ריח רע

גרגירי ריח עם חומר מולקולרי, יבוא מארה"ב , המתגברים  תוך 30 שניות על ריחות קשים כגון:  בית חול המיועד לחתולים, לריחות שמפרישות חיות מחמד, ניתן לרסס באיזור המלונה של כלבים, קקי/הקאות .חסכוני וקל לשימוש. • עומד בדרישות והחוקים לפי התקן. • אפשר להשתמש בגרגירים בביטחון מלא  • הגרגירים הם חומרים מתכלים – ידידותיים לסביבה. • הגרגירים לא נהיים חלודה ולא כוללים חומצות. • מחזיק מעמד ואפקטיבי לזמן ארוך.

תרסיס מנטרל ריחות קשים

חומר נוזלי בעל כושר ספיגת ריחות קשים והפצה של ריח נעים במגוון ריחות , תרסיס 400 מ"ל, פתרון לריחות שמפרישות חיות מחמד, ניתן לרסס באיזור המלונה של כלבים, קקי/הקאות, מתגבר תוך 30 שניות על ריחות קשים ומשאיר ריח נעים לאורך כל היום.

רייחנית אירוסול

מיכל לריסוס המתאים לכל סוגי המכשירים הקיימים בשוק ומבוסס על בשמים. המכשיר מיועד לחדרים, משרדים, שירותים וחללים קטנים עד בינוניים הדורשים תחזוק תמידי של ניקיון ובעיות של ריחות לא נעימים כגון: שירותים, מטבחון במשרדים, חדרים עם ריחות רעים ועוד.. בעזרת התקנת התרסיס במכשיר, תוכלו ליצור אווירה תמידית של ניחוח רענן הידוע בהשפעתו החיובית על מצב הרוח, האווירה ונוחות השהייה בחלל מצד השוהים בו.